Win een Portproeverij op locatie voor jouw klanten
01-02-2023
Gratis proeverij van Ouwerkerk

Yes, je ziet het goed! Van Ouwerkerk heeft een nieuw jasje. Na maanden inspiratie opdoen, onderzoeken, overleggen, foto's maken en bouwen is het dan eindelijk zo ver. Onze nieuwe look is af!

Traditioneel met een moderne twist

We blijven natuurlijk hetzelfde familiebedrijf waarin de passie voor wijn al generaties lang is doorgeven. In de winkel zie je nog steeds vertrouwde gezichten en ook aan de telefoon hoor je de bekende stem. Wat er wel is veranderd, is onze spiksplinternieuwe website

Verder ga je vanaf nu iets meer het onderscheid zien tussen onze wijnwinkel en wijnhandel. We gaan ons best doen om onze passie voor wijn nóg beter met je te delen en jou als wijnverkoper- en liefhebber nog meer te inspireren.

Winactie: Portproeverij voor jouw klanten

Om onze nieuwe look met jou te vieren hebben we een hele mooie winactie bedacht. Jij kunt namelijk een Portproeverij op locatie voor jouw klanten winnen.

Zo maak je kans

Geef antwoord op de volgende drie vragen (Hint: Je vindt de antwoorden ergens op de website). En meld je aan via onderstaande knop.

• In welk jaartal werd Wijnhandel van Ouwerkerk exclusief importeur van Kopke Port?
  • Op welke datum vindt de grote proeverij 'VINd!' plaats?
  • Wat is de favoriete wijn van Victor?

Vul je antwoorden in via deze knop

De winnaar krijgt over twee weken persoonlijk bericht. Veel succes!

Heb je vragen of opmerkingen over onze nieuwe website? Dan horen we die natuurlijk graag. Stuur ons gerust een mail via winkel@wijnhandelvanouwerkerk.nl.

Ouwerkerk Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven over de laatste aanbiedingen en wijnfeitjes? Meld je aan voor de nieuwsbrief!